Stora maskiner

Det här måste vara den absolut bästa grej som jag och Per har köpt till Peter, han sitter helt fängslad framför tv:n och kan lätt se samma film flera ggr om dagen..!

Så har ni en maskin-intresserad kille/tjej hemma så har jag ett hett julklappstips här =):


Har haft den mest fruktansvärda halsbrännan idag, usch....var nog inge bra att äta lime igår...=/
Foglossning börjar jag känna av också, har haft ont som satan i två dagar nu....men men...sånt man får stå ut med =)

Nä nu är nog gubben på väg hem så måste gå och börja med makaronpuddingen!


Kommentarer
Postat av: Denise

Fruktansvärd halsbränna får jag också vissa dagar, nå alldeles jävulskt! :S Inte kul! Dessutom har jag spring i benen och det killas och sticks överallt på kroppen, även invändigt. Jag blir vansinnig!

2009-10-28 @ 16:44:57
Postat av: Denise

Haha, ja men jag tänker inte på något annat än julmust nuförtiden! :) Jag kan inte förstå, kan inte tänka mig annan dricka. Cola, fanta och trocadero som varit så poppis går fetbort!

2009-10-28 @ 19:18:48
Postat av: Mariana

död åt halsbränna! är de enda jag kan säga för tillfället.. har oxå börjat känna av foglossning.. och igår natt så fick jag kramp i vaderna :p VÄLDIGT behagligt..

2009-10-29 @ 19:20:24
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja den va skit snygg, men vill helst ha likadant på tjejerna.. he he man är ju kräsen



kram

2009-10-29 @ 20:09:21
Postat av: Anonym

va ju jag kussen på sista ionlägget =)

2009-10-29 @ 20:09:43
Postat av: Therese

Hej!!



Jsag igen,, vart köper man den där filmen/serien då?

tänkte kan vara kul för arvid och se traktorer, de är nåt han gillar att leka med också..tänkte om de finns på nätet tex?

kram

2009-10-30 @ 11:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0