Snö?

Har hört rykten om att det ska snöa här ikväll...

Har iaf plockat fram alla vinterkläder och plockat undan sommarkläderna idag, rätt som det är är det ju snö nån morgon och då kan ju Peter behöva en overall till dagis.

Älsklingen min håller på att sätta upp hängrännorna på huset, blir nog bra det =)

Peter kom hit idag, han är hostig och hängig så han blir hemma med mig imorgon, får se vad man ska hitta på då...beror på hur pigg han är...en klippning skulle han behöva iaf!

Nä nu ska jag sätta igång med middagen...vi ska äta Pers goda vitlökskött, pommes och kantarellsås...gottgott!

Kommentarer
Postat av: mariana

japp :) de gör jag. Såg att du hade BF då haha :p

2009-10-11 @ 19:03:58
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack för tipset, ska hålla koll..kanske slår till om de inte bli för dyrt. Lät gott =) M gjorde fläskfile men jag han inte käka, skulle på jobbet

kram

2009-10-11 @ 22:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0