Uppe med tuppen

Är lite tröttsamt nu när Per jobbar i Sundsvall och jag sköter lämningen på dagis på morgonen.
Dagis öppnar inte förräns 6:30 och eftersom Per helst ska vara på jobbet klockan 7:00 kan det ju bli lite tajt om tid om han ska skjutsa.
Nu har jag ju sån tur att Peter är världens lättsammaste unge på morgonen, han kliver upp direkt, pinkar, borstar tänderna och klär på sig, så allt är klart på en kvart....frukost äter han på dagis.

Men men...trött är jag iaf =) Skulle gärna ligga i sängen till iaf kl 9:00...men det kan jag ju göra varannan vecka =)

Ska vänta på att klockan blir lite mera sen åka in till stan och hämta några grejer till Per på Mekonomen och handla lite mat på Coop.
Sen blir det bakning med svärmor.
Ikväll ska nog jag och Peter göra ett besök på Viksjö`s bibliotek medans Per är på föräldramöte på dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0