2009

ÅRET.
Hur har året 2009 varit för dig? Kanonbra!
Bättre än förra året? Jajjemän
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2009? Min och Pers Turkiet-resa och graviditeten
Har du flyttat under år 2009? Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? Njäääeee har nog inte det.. 
Isåfall vilken?
Har du kysst en främling? Nä!

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2009? Alldeles, alldeles underbar =)
Har du varit kär? Jag ÄR kär 
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? Nope

SORG & HÄMD.
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? Inte vad jag vet
Har någon i din släkt avlidit? Nej, tror inte det... 
Har du slagit någon med knytnäven?
Varit i slagsmål?

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? Inte vad jag kan komma på!
Isåfall vad?
Har du skämt ut dig? Ja det har jag säkert...=)
Har du ljugit för en vän? Nej
Har du varit ute en hel natt? Nej
Har du blivit tagen av polisen? Haha nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? Nej


VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? Ja det har jag gjort.
Har du förlorat en vän? Nej
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Njjaaa
Har du ljugit för en bästavän? Nej
Har du haft en relation med en vän? Va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0