-22 grader =/

Fan vad det ska bli kallt hela tiden! Hade tänkt ta med mig Peter och Milo på promenad idag men det känns ju som att man skulle frysa arslet av sig om man går ut...
Har istället varit inne och roat mig med att frosta av frysen...oerhört kul.

Två dagar kvar till julafton och jag tror att det mesta är ordnat, vi var in till Coop och handlade mat igår och jag beställde den sista julklappen med svärmor som åkte till Birsta idag...så tror att allt ska vara fixat!
Nu gäller det bara att hitta nått man kan ha på sig också...är ju inte direkt så man har så mycket valmöjligheter i garderoben längre...det mesta sitter förjävla dåligt!

God Jul då!=D

Kommentarer
Postat av: Therese

God jul på er...

Du är flitig du =) Jag har lite väl mycket att göra, så få gena lite granna. men man hade ju inte räknat med sjuklingar veckorna innan julen



kram

2009-12-22 @ 17:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0